Recept

torsdag 2 december 2010

Välkommen in till mig!

På denna bloggen kommer ni att kunna följa min resa mot min målvikt! 

Jag har alltid varit lite större än alla andra, ända sedan jag var liten. Jag är nu 20 år gammal, och har i ca två år tillbaka jojo-bantat... Hur många gånger har man inte tänkt " På måndag börjar jag mitt nya liv med bra kost och träning...!" sen håller det en vecka eller två och sedan är man tillbaka på ruta ett. Jag saknar motivationen till att fortsätta...vilken egentligen är konstigt eftersom jag vet att med rätt kost och träning så kommer jag till att gå ner!  

So whats the fucking problem!? ;-)

Hittade idag bloggen Viktbloggar som hade massvis av länkar till olika viktbloggar, man blir så fruktansvärt inspererad och taggad när man läser om folks viktresor och ser bilder! Helt underbart! :) Så jag tänkte, kanske jag ska ta och starta en blogg som i sin tur kan inspirera andra? Det är iallafall värt ett försök, sen får vi se om det blir flipp eller flopp? ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar