Recept

söndag 31 juli 2011

I'm back!



Nu är jag äntligen tillbaka - efter 5 månader! haha :)

Mycket har hänt sedan jag skrev senast. Jag har bland annat hunnit vara en tur i Danmark och jobbat! Riktigt roligt, jobbade i stallet där vår hingst varit på träning sedan januari. Roligt har det varit med otroligt mycket jobb = gratis motion! ha ha Hade 30-35 boxar att mocka var dag, släppa in och ta ut hästar, fodra, vattna och träna hästar. Var igång från 07.00 till 22.00 varje dag. Tror jag gick ner en del under de veckorna jag var där och ändå åt vi otroligt mycket skräpmat där.... skäms! Känner dock att jag gått upp lite nu igen efter att jag kommit hem och endast har 5 boxar att mocka och två hästar att rida... haha

Så nu tänkte jag ta tag i detta igen - behöver bara inspiration! Men det ska nog gå bra. Ska börja uppdatera min matblogg igen också, har du inte varit inne på den ännu, besök den gärna, www.idafiasmat.blogg.se

Då vi har haft semester de senaste veckorna måste jag erkänna att vi fuskat en del med maten.... skäms igen... :-/ Nu ska jag gå till köket och rensa ut allt onyttigt och slänga det i sopetunnan! Och sedan köra och handla för att fylla kylan med massa nytt och nyttigt! :)

Jo, har ni några tips på vad man kan ta då man blir sötsugen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar